IES LA GARRIGOSA
LA NOSTRA HISTÒRIA

L’IES La Garrigosa va ser creat a principis de la dècada dels noranta com a extensió de l’Institut de Massamagrell. De seguida es convertí en institut independent i va estrenar les actuals instal·lacions el 1992. Des dels seus orígens es va apostar per l’excel·lència educativa i es va convertir aviat en referència de l’ensenyament en valencià en la Comarca.

La seua situació, en el casc urbà de Meliana, al cor de l’Horta Nord i front al mar, és també un dels seus atractius. Es troba a pocs quilòmetres de la ciutat de València i està ben comunicat per carretera i carril bici així com per transport públic (metro – línia 3).

Pretenem contribuir a la construcció d’un centre públic de qualitat que done la millor resposta educativa possible per al nostre alumnat, trobant l’equilibri entre l’excelència i l’equitat, de manera que tot l’alumnat desenvolupe plenament i de manera integral la seua personalitati tot el potencial de les seues capacitats en un espai respectuós amb les diferències individuals i col·lectives, integrador i potenciador, que busca formar persones lliures i crítiques, capaces d’enfrontar-se amb èxit a les creixents exigències de la nostra societat.