ORGANIGRAMA
EQUIP DIRECTIU

Directora: M ISABEL PÉREZ ROGER (mi.perezroger@edu.gva.es)

Vicedirectora: CARME LOPEZ (c.lopezgil2@edu.gva.es)

Director d’Estudis d’ESO i Batxillerat: COSME GUTIÉRREZ TEROL (c.gutierrezterol@edu.gva.es)

Directora d’Estudis de Cicles Formatius: AMPARO PÉREZ SAN JUAN (ma.perezsanjuan@edu.gva.es)

Secretària: ISABEL MARTÍNEZ SÁNCHEZ (im.martinezsnchez@edu.gva.es)

L’equip directiu és el responsable de la gestió del centre i del compliment de la legalitat vigent.

Coordina el treball dels diversos òrgans col·legiats com claustre, consell escolar, comissió de coordinació pedagògica, etc.

La Directora exerceix la representació del centre i representa l’administració educativa en l’institut. Dirigeix i coordina totes les activitats de l’institut. Designa els membres de la junta directiva així com el caps de departament i els tutors/es. També convoca i presideix els actes acadèmics i les reunions de tots els òrgans col·legiats del centre. Autoritza les despeses i les contractacions d’obres, serveis i suministraments d’acord amb la legislació. Impulsa i promou les relacions de l’institut amb les institucions de l’entorn.

Entre les competències de la Vicedirectora cal destacar la coordinació de les activitats extraescolars així com vetlar pel compliment de les especificacions del pla de normalització lingüística pel que fa a l’ús acadèmic i social del valencià.

La figura de Director/a d’Estudis, tant d’ESO i Batxillerat com de Cicles Formatius, coordina l’execució de les activitats acadèmiques i d’orientació; confecciona els horaris de l’alumnat i el professorat i, entre altres funcions, coordina les activitats pedagògiques dels caps de departament i l’acció dels tutors/es amb la col·laboració del departament d’orientació.

La Secretària té com a principals competències: ordenar el règim administratiu de l’institut; actuar com a secretari dels òrgans col·legiats del centre, estendre les actes de les sessions i donar fe dels acords; custodiar els llibres i arxius oficials de l’institut; expedir certificats que requeresquen les autoritats o els interessats; exercir, sota l’autoritat del director, la direcció del personal no docent d’administració i serveis; ordenar el règim econòmic del centre segons el pressupost aprovat pel consell escolar i realitzar la comptabilitat i retre’n comptes davant el consell escolar i les autoritats.