L’IES LA GARRIGOSA PARTICIPA EN COM SONA L’ESO

L’ IES LA GARRIGOSA ha participat per segona vegada en Com sona l’ESO del 8 a l’11 de Maig a Altea.

12 alumnes del nostre centre de 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat han participat en una acampada musical amb altres 77 instituts de Catalunya, les illes Balears i la Comunitat Valenciana. Tot el curs han estat assajant, en cada institut amb el professorat de música, per a trobar-se en un gran espectacle d’estrena absoluta el dia 10 de Maig.

De dimecres a divendres 1600 alumnes han omplit Altea de música, color i danses. Per a participar no cal tindre coneixements musicals, tan sols ganes d’aprendre les lletres de les cançons i les coreografies, responsabilitat i estar en 3r ,4t d’ESO o 1r de Batxillerat.

Com sona l’ESO dona l’oportunitat a qualsevol jove, independentment de la seua condició social, cultural o del nivell acadèmic, de gaudir del plaer de fer un concert a dalt d’un escenari, fent música en directe i de viure també l’esforç i la disciplina que correspon, en primera persona.

Gràcies a l’AMPA de la IES La Garrigosa que s’ha encarregat de les despeses del transport per segon any consecutiu i de la rifa d’un cap de setmana per part de l’organització, el preu de Com sona l’ESO és assequible per a totes les famílies.

Ha sigut tota una experiència molt enriquidora que fomenta, entre altres, les habilitats socials, la cultura de l’esforç, l’autoestima, l’autonomia personal i la responsabilitat i que ha culminat amb l’estrena de “Comediants” un obra dura però real, que tracta de la vida en l’institut, de les relacions, i dels problemes, de les preocupacions dels nostres adolescents que, a vegades, passen desapercebuts per a tots nosaltres.

Podeu veure “Comediants” en el següent enllaç: https://proximiatv.com/embed/1if7kpdxYLQSVzsqKPVDXg’