Curs 2025/2026
Concurs de dibuix
Un any més nostre alumnat participa en el concurs de dibuix que s’organitza a la ciutat sobre les festes de la Vinguda de la Verge. Felicitats a tots per la vostra participació i per continuar mantenint visca la il·lusió per les nostres festes.
A més, des del CEIP Jorge Guillén, li donem l’enhorabona als tres alumnes de sisé que han guanyat el concurs. A qui vulga veure els dibuixos premiats en este certamen, estaran exposats a partir del dia 20 de novembre a la sala de la torre de la Calahorra.
Curs 2022/2023

















Els alumnes de 4t han fet un treball manipulatiu per a practicar el relleu d’Espanya.




L’inici de curs és un moment de moltes emocions. En el 2n cicle, hem realitzat una dinàmica de benvinguda en la qual els alumnes/as han expressat el que els fa IL·LUSIÓ DE LA TORNADA Al COL·LE.
Curs 2021/2022 . Projectes i Activitats Segon Cicle

Noves tecnologies: Utilització de l’aplicació Kahoot.

Treballem el tema de les plantes en Ciències Naturals a partir de l’elaboració d’un lapbook.

Treball cooperatiu i noves tecnologies. Treballant amb les tauletes en equip

Matemàtiques manipulatives: Els diners

Treballant el dia de la Pau a través de Picasso
Projecte “Connectant Mons”
L’alumnat de 4t de Primària, sota la tutela de la professora Ricarda i dins del projecte “Connectant Mons” ha estat reflexionant sobre les activitats que fem les persones i indústries que contaminen el planeta.



Alumnat de quart del CEIP Jorge Guillén realitzant activitats esportives en la Pista d’Atletisme Municipal


Alumnes i alumnes de 4t de Primària visiten el Museu de Puçol

Alumnes i alumnes de tercer en un joc d’Orientació en Educació Física


Alumnes i alumnes de tercer de visita en el Clot de Galvany

Llocs d’interés en la Comunitat Valenciana


Treballant a Gaudí

Treball de Ciències de la Naturalesa “Els hàbits saludables”

Fomentant la lectura amb el “Menjaclosques Lector”… Un fantasma per cada llibre llegit!…

Rincón de l’art: treballant l’autoretrat a través de Frida Kahlo

Rincón de l’art: treballant l’autoretrat a través de Frida Kahlo





