ENGLISH CLASS
En l’assignatura d’Inglés aprenem de manera comunicativa.
Comencem amb dibuixos, cançons, jocs, dibuixos animats i vídeos senzills. A poc a poc anem aprenent a escoltar, parlar, llegir i escriure paraules en anglés. Conforme creixem anem ampliant, fins a comprendre i crear frases més llargues i complicades; treballant textos i gramàtica, a part de continuar ampliant el vocabulari.
En Infantil ens ajuda Lourdes.

Jana, english teacher

j.boumartinez@edu.gva.es

Victoriano, english teacher
v.torresribera@edu.gva.es

Aleli, English Language Assistant

Aleli, auxiliar de conversa en el CEIP Jorge Guillén

Un curs més tenim la sort de comptar amb una Auxiliar de Conversa. Va arribar a l’octubre i ens acompanyarà fins a finals de maig. Es diu Aleli i és de Filipines. També es dedica a l’ensenyament al seu país i compta amb una gran experiència amb xiquets i xiquetes de totes les edats. Assistix durant una sessió setmanal amb cada grup, des d’infantil 3 anys fins a 6é de primària.

El primer dia, va preparar una presentació en la qual ens va parlar un poc d’ella, del seu país d’origen, de la seua família, els seus gustos, aficions… i va contestar a totes les nostres preguntes i curiositats.

Aleli participa amb entusiasme en les activitats del centre i col·labora dins del Programa Plurilingüe, motivándo a l’alumnat a usar la llengua anglesa i facilitant el desenvolupament de les seues destreses orals.