Extra, extra…! Publicat el quint número del periòdic escolar “El Jordiet”!

Dimecres passat vam publicar el quint número de la nostra revista escolar, El Jordiet. Gràcies a la col·laboració de l’equip de periòdic escolar del CEIP Jorge Guillén es va muntar un quiosc en el qual tot l’alumnat del col·legi, acompanyat pels seus padrins lectors, passava a arreplegar el seu exemplar, després del que tenien un temps per a fullejar el periòdic, comentar-lo i dur a terme alguna de les seues activitats.

Agraïm enormement la col·laboració de les empreses que col·laboren amb nosaltres en la realització d’aquest projecte, Papereria Alcudia, Llibreria Santos, empresa de menjador Colevisa i Ferreteria la Llave, i us animem si teniu empresa o negoci i voleu publicitar-ho entre la nostra comunitat escolar a col·laborar en les futures edicions…