El CEIP Jorge Guillén celebra la seua festa de fi de curs amb la graduació d’Infantil 5 anys i 6é de primària

Dissabte passat 17 de juny vam celebrar al pati del col·legi la festa de fi de curs. En el transcurs de la mateixa duem a terme la festa de fi d’etapa dels alumnes d’Infantil 5 anys amb les seues professores Lídia i Yolanda, i més tard el festival de balls dels alumnes i alumnes de 6é de primària i a continuació la seua graduació de l’etapa de primària, amb els seus tutors, Ana Belén i José Miguel, acompanyats per la resta de professorat i famílies del centre. La veritat és que ho passem genial. Gràcies a l’AMPA , famílies d’infantil 5 anys i 6é de primària i claustre de professorat per la seua col·laboració.