CEIP Jorge Guillén – Renovació Jornada Continua

Estimades famílies:

Seguint les instruccions marcades per l’Ordre 9, de 2022, que regula la Jornada Escolar, i la Resolució de 28 de febrer, que regula la jornada contínua els informem del següent:

Amb data 3 de Març de 2022 s’ha presentat al Consell Escolar del centre la petició de renovació del Projecte de Jornada Contínua ja implantat en el nostre centre.

S’ha sotmés a votació del Consell Escolar, obtenint 19 vots favorables.

Amb data 16 de març de 2022 la direcció del centre, remet a Conselleria d’Educació la sol·licitud de manteniment del projecte de jornada contínua en el nostre centre a partir del curs escolar 2022-2023.

Estem a la vostra total disposició, davant qualsevol dubte o consulta sobre aquest procediment.

Atentament
La direcció