SETMANA CULTURAL EN EL CEIP JORGE GUILLÉN: DIVERCIENCIA

Durant els dies 3, 4 i 5 d’abril vam poder gaudir en el nostre col·legi de moltes activitats relacionades amb la ciència. Al llarg d’aquests tres dies el nostre alumnat va assistir a sessions de teatre, tant dels seus companys com de companyies de prestigi. També duem a terme experiments científics en classe i en gran grup, amb els seus padrins lectors. Vam poder assistir a una exposició científica duta a terme per la professora Marga, vam aprendre robòtica amb els bee-bot adquirits pel centre, i tanquem la mateixa amb el muntatge de dos planetaris on vam poder assistir a sessions de cinema 360 i contemplar el firmament. A més els adults i alumnes majors vam rebre una xarrada per part de la Policia Nacional sobre els perills d’internet i les xarxes socials en els joves. Han sigut uns dies fantàstics… Agraïm la col·laboració a AMPA, Policia Nacional i empreses col·laboradores.