Celebrant el 8 de Març en el CEIP Jorge Guillén

Amb motiu de la celebració del “Dia de la dona”, l’equip de biblioteca del col·legi ha organitzat una activitat d’animació a la lectura basada en el conte “Quan les xiquetes volen alt”. Després de la narració d’aquest, que ha despertat molt d’interés per part del nostre alumnat, entre totes les classes s’han escrit les frases del llibre i s’han decorat cadascuna de les escales del col·legi.

Els primers escalons han sigut realitzats per alumnes i alumnes d’infantil 3 i 4 anys. Ells i elles s’han encarregat del títol i l’autora, i també han col·laborat pintant el títol amb pictogrames per als alumnes i alumnes de les aules específiques. A continuació la resta d’alumnes i alumnes del col·legi han escrit les frases del conte.

Els alumnes i alumnes del menjador escolar també han realitzat murals celebrant el 8 de març. Veiem una mostra de tot el treball realitzat…