La Conselleria d'Educació posa a disposició de mares, pares, tutors legals, alumnes i alumnes un potent canal de comunicació amb el centre educatiu a través d'una pàgina web per a famílies.
Este servici telemàtic oferix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries via Internet i també s'oferix el servici de notificació de qualificacions o avisos a través de SMS.
Per a tindre accés a esta informació és necessari ser pare, mare o tutor legal de l'alumne i donar-se d'alta en este servici presentant la sol·licitud firmada (Sol·licitud ACCES WEB FAMILIA), en el centre educatiu on estiga matriculat el dit alumne.
La sol·licitud no cal renovar-la cada any, s'entén que mentres estiguen matriculats els seus fills en el mateix centre disposarà del servici. Únicament si es matricula un altre membre de la unitat familiar haurà de sol·licitar-ho. Per tant, si ja la va sol·licitar l'any anterior, no
serà necessari tornar a tramitar-la. Si els fills assistixen a diferents centres haurà de sol·licitar-ho en cada un d'ells. Pot sol·licitar-ho el pare/tutor, la mare/tutora o ambdós.
Hi ha dos tipus d'accessos: Web família i accés a SMS ÍTACA. Es pot sol·licitar un d'ells o ambdós.
Clica per accedir a Web família
L'objectiu és fer arribar la màxima informació a les famílies, i que el pare/mare o tutor/a, que ho desitge puga sol·licitar l'alta en l'ús d'esta Web o del servici SMS.
ACTIVACIÓ DELS ACCESSOS:
– En el cas d'haver sol·licitat l'accés a Web família, l'aplicació ITACA notificarà al sol·licitant, de manera automàtica, a través del correu electrònic proporcionat, les dades d'usuari i contrasenya per al seu accés.
– En el cas del servici SMS l'activació depén del sol·licitant, que haurà d'enviar ITACA ALTA seguit del seu NIF (ex. ITACA ALTA 10000000A) al número 7743. El cost d'esta telefonada inicial serà el cost habitual d'un SMS.