Etapes Educatives

INFANTIL

PRIMÀRIA

AULA DE 2 ANYS

Comptem amb una aula de 2 anys, càlida i acollidora, on els xiquets i xiquetes desenvolupen les seues capacitats acompanyats en tot moment de dos professionals dins l’aula (una mestra d’educació infantil i una educadora d’educació infantil)

Segon Cicle d’infantil

Acollim a l’alumnat de 3, 4 i 5 anys, treballant amb metodologies innovadores (matemàtiques ABN, robòtica, buddy learning) i respectuoses amb el ritme de l’alumnat.

L’entorn d’aprenentatge, un espai tranquil i NATURAL, aporta benestar a l’alumnat i permet que els nostres xiquets i xiquetes creixen, aprenguen i maduren amb tranquil·litat.

L’equip de orientació es coordina amb la mestra i l’educadora per seguir i donar suport al desenvolupament dels xiquets i les xiquetes.

Etapa de 6 a 12 anys

El nostre projecte educatiu està sostingut per cinc pilars amb l’objectiu de crear les millors condicions per preparar al nostre alumnat: Matemàtiques ABN, Tractament Integrat de les Llengües, Projectes de innovació Educativa, Projecte Mindfulness de convivència i la *sostenibilitat.

*Som Centre Educatiu Sostenible reconegut pel Ministeri d’Educació (10 centres reconeguts en Espanya).