Innovació

L’Escola JOAN XXIII de Catarroja és un referent en innovació educativa, amb un model pedagògic reflexionat que s’adapta a les necessitats metodològiques del nostre alumnat i prepara als nostres xiquets i xiquetes per al futur.
MATEMÀTIQUES ABN

Clases de matemàtiques des d’Educació infantil a Educació Primària amb el mètode ABN, que compta amb evidències científiques d’èxit.

CLASSES DE ROBÒTICA
Des dels 3 anys fins a 2n de Primària.
Les classes de robòtica són dins de l’horari escolar amb l’objectiu que tot l’alumnat desenvolupe capacitats lógico-matemàtiques, el pensament computacional, la motricitat fina i el treball en equip.
El CEIP JOAN XXIII és la primera escola de Catarroja que compta amb una aula sensorial.
Un espai per a explorar i experimentar amb els 5 sentits a través del descobriment.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES

Projecte de Innovació Educativa per desenvolupar totes les intel·ligències del nostre alumnat: lògico-matemàtica, visual-espacial, lingüística, musical, corporal, naturalista, interpersonal i intrapersonal.