CURSE FORMACIÓ DEL PROGRAMA EPAS A MADRID

L’IES Sixto Marco per tercer any consecutiu contínua en el programa d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu” Les EPAS reuneixen docents i alumnat per a

realitzar un conjunt d’activitats que donen a conéixer la labor del Parlament Europeu. Professors i alumnes es converteixen en ambaixadors sènior i júnior i seran els responsables d’aplicar el programa en el centre, informant els altres estudiant dels principals missatges de la democràcia parlamentària europea. Durant l’any es realitzaran activitats, de tota mena i format, centrats en la temàtica europea i l’aprenentatge de l’alumnat en democràcia i valors. Activitats proveïdes pel Parlament Europeu, en diversos mòduls, i nous recursos didàctics creats en el centre educatiu durant el curs. També duran a terme labors especials relacionades amb la Unió Europea, com ara l’organització dels actes del Dia d’Europa i qualsevol altra activitat  en el si de l’Escola Ambaixadora que servisca per a donar a conéixer millor la Unió Europea.

Del total de 116 EPAS i 52 MEPAS de tota Espanya, l’IES Sixto Marco és una de les 10 EPAS de la Comunitat Valenciana i i de les 3 de la província d’Alacant. Durant els dies 27, 28 i 29  de setembre en l’oficina del Parlament Europeu, a Madrid, ha tingut lloc un curs de formació al qual ha assistit el nostre coordinador en el centre el professor Álvaro Valls Tur.