Transport escolar: llistats provisionals i organització i funcionament

1.Des del dijous 5 de setembre els llistats provisionals de transport escolar estan exposats en el tauler d’informació del centre.

2. D’acord amb la Resolució de 25 de juny de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual es regula l’organització i el funcionament del servici de transport escolar col·lectiu en centres educatius no universitari de titularitat de la Generalitat Valenciana, per al curs 2024-2025:

• Pèrdua de la condició de persones beneficiàries o autoritzades: En el cas que les persones beneficiàries o autoritzades dels transporte escolar col·lectiu no facen ús habitual d’este sense causa justificada, perdran la seua condició de persones beneficiàries o autoritzades.
  • Seran persones beneficiàries del servici de transport escolar col·lectiu l’alumnat que es trobe escolaritzat (en relació en el nostre centre), en ensenyaments d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i cicles de grau bàsic. Per esta raó estan en llista d’espera les persones dels cicles formatius de grau mitjà i superior que seran autoritzades en funció de la matrícula de les persones beneficiàries.
  • En el cas de l’alumnat escolaritzat en Batxillerat, si realitza activitats o programes específics que impliquen ampliacions horàries, únicament tindrà dret al transport quan els seus horaris coincidisquen amb l’horari general establit pel centre docent.