Llistat d’alumnat aspirant als premis extraordinaris de batxillerat del curs 2022-2023

D’acord amb el punt 2 de la base quarta de la Resolució de 22 de maig de 2023, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen per a la Comunitat Valenciana els premis extraordinaris de Batxillerat corresponents al curs 2022-2023, s’ha publicat a la pàgina web del Servei d’Ordenació Acadèmica, el document amb el llistat d’alumnat aspirant als premis extraordinaris de batxillerat del curs 2022-2023.

Així mateix, cal procedir, si és el cas, d’acord amb els punts 3, 4 i 5 de l’esmentada base:

1. En cas que algun alumne o alumna no desitge ser considerat aspirant a aquest premi, haurà de presentar (ell/a o el seu o la seua representant legal) a la secretaria del seu centre educatiu el document de renúncia com a aspirant que es troba en l’annex I d’aquesta resolució.
  2. En cas que algun alumne o alumna no conste en el llistat provisional d’aspirants i considere que hauria d’estar inclòs/a, haurà de presentar (ell/a o el seu o la seua representant legal) a la secretaria del seu centre educatiu el document d’al·legacions al llistat provisional d’aspirants que es troba en l’annex II d’aquesta resolució.
  3. El termini per a complimentar el tràmit de renúncia com a aspirant o d’al·legacions al llistat provisional és de 10 dies hàbils després de la publicació del llistat provisional en la pàgina web indicada anteriorment.