Prision Break

ABRIL: Hola, bon dia som Jorge i Abril i avui anem a parlar d’una sèrie d’interés general, abans de començar cal dir que potser hi haga espòilers. 

 JORGE: La sèrie tracta d’uns germans que són víctimes dels abusos de poder del govern i han de superar diferents adversitats per sortir de la presó i demostrar que eren innocents del crim que se’ls acusava. 

 ABRIL: Conté 5 temporades, el primer episodi va ser publicat 29 d’agost de 2005 i l’últim episodi de la sèrie va ser publicat el 20 d’abril de 2017 va ser un complet èxit. 

 JORGE: Els personatges principals de la sèrie són Michael Scofield i Lincoln Barrows

 ABRIL: També estan molt presents en la sèrie Sara Tancredi i Fernando Sucre 

 JORGE: Vaig veure la sèrie fa 4 anys però l’he anat mirant a trossos freqüentment 

 ABRIL: Jo l’he vist este estiu, i m’ha agradat el fet que tinga moltes temporades i capítols, perquè he pogut disfrutar i coneixer més personatges de la serie. 

 JORGE: La temporada que més m’agrada és la 2, ja que és on més coses passen i no hi ha cap escena irrellevant. 

 ABRIL: A mi m’agraden totes les temporades, no podria escollir. Per a tu quin és el millor personatge? 

 JORGE: Per a mi el més important és Maichel, però el que més m’agrada és Mahone, a tu? 

 ABRIL: A mi els que més m’agraden són Michael i Sara 

 JORGE: A tu Abril quina és l’escena que més t’agrada? Per a mi és quan Lincon és junta en el seu fill, em va paréixer molt bonic. 

 ABRIL: A mi m’encanten totes les escenes on Michael fingeix que té diabetis, ja que ho fa per a estar amb Sara. Encara que al principi ho feia per al pla després també per veure-la. També m’agrada molt quan Michael ensenya que porta els plànols de la presó tatuada per escapar. 

 JORGE: Tornaries a mirar la sèrie? Jo l’he vist 3 vegades 

 ABRIL: Sí que me la tornaria a veure, però me la vaig acabar just quan ja quedava poc perquè la llevaren de Netflix, i ara ja no està. 

 JORGE: Tornant al tema de les escenes m’agrada molt quan van nugar i tirar dins d’un túnel a Belik perquè havia descobert que pretenien fugar-se. 

 ABRIL: Una escena que també m’agrada molt és quan Sucre es queda esperant mentre Michael ix i cronometra des que no el troben els guàrdies fins que arriba la policia, per saber el temps que tindran el dia de la fuga. Després va aparéixer on estava fent la maqueta anteriorment per al regal de la dona del cap de la presó. Em pareix que és una escena que transmet molta adrenalina. 

 JORGE: Alguna més? 

 ABRIL: Una escena que em va impactar molt per a mal va ser quan mentre Michael està a la presó de Sona i Sara estava segrestada amb el fill de Link, els segrestadors li van enviar el cap de Sara dins d’una caixa a Link. 

 JORGE: Una escena que no m’agrada és quan maten al gat de l’avi quan encara estaven en Fox River la presó de l’Estat. 

 ABRIL: Tampoc em va agradar gens quan van matar al pare de Sara i a l’amic. 

 JORGE: A mi una escena que em paix molt impactant és el moment en el qual maten a la mare de fill Lincoln que és una persona que no tenia res a veure en Lincon ni la fuga ni res i sofreix les conseqüències dels abusos de poders del govern el fill acaba gravant el que va passar encara que perd el vídeo … 

 ABRIL: Que et va paréixer el final? Canviaries alguna cosa? 

 JORGE: Jo sincerament l’únic que canviaria seria que hi ha escenes que són molt irreals i haurien de ser més reals i que no morguen les persones més estimades dels protagonistes com la mare del fill de Lincon. 

 ABRIL: Jo no canviaria res, el final de la temporada 4 + “the final break” em pareix l’escena més trista i emotiva que és on mor Michael per a sacrificar-se per Sara i el seu fill. Però m’encanta quan a la 5a temporada es descobreix que Michael no mor realment sinó que va ser obligat a treballar per a un agent de la CIA i per això està a la presó de Sona amb una altra identitat. Finalment Sara, Michael i el seu fill acaben junts. 

 JORGE: Jo recomanaria la sèrie per a tot el món, ja que encara que no t’agraden les sèries d’acció passa de tot des d’amor fins tristesa. 

 ABRIL: Jo recomanaria molt esta sèrie perquè jo no havia vist cap sèrie com esta, perquè no em feia gràcia veure les sèries de policies, misteri, crims… Però des que vaig començar esta em va encantar i la considere de les millors que he vist. 

 JORGE: I fins ací la nostra recomanació de la sèrie, esperem que haja sigut del vostre interés. Gràcies per escoltar-nos i ens escoltem al pròxim episodi de Vibra Cultural. 

 ABRIL: Adeu!! 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies