Comença l’admissió d’ESO i Batxillerat

A partir de demà 4 de juny i fins al 10 de juny, es podrà realitzar el procés d’admissió per als estudis d’ESO i Batxillerat a través de la web adminova.

Recordeu que tots aquells alumnes dels col·legis de l’Olleria, Alfarrasí i Montaverner que ja heu confirmat la plaça, no heu de participar en el procés.

Qui ha de realitzar el procés d’admissió?

En els desplegables següents trobareu tota la informació sobre si heu de fer l’admissió o no, depenent de la situació en què es trobeu.

Si voleu estudiar el curs que ve a l’IES Vermellar i:

Estàs cursant 6é de Primària i vas a passar a 1r d’ESO:
  • Si no procediu dels col·legis de l’Olleria, Alfarrasí i Montaverner, SÍ que has de fer el procés d’admissió.
  • Si sou alumnes dels col·legis de l’Olleria, Alfarrasí i Montaverner:
    • Si heu confirmat plaça, NO heu de participar en el procés d’admissió.
    • Si no heu confirmat plaça, SÍ que heu de participar en el procés d’admissió.

IMPORTANT: Si ja heu confirmat la plaça, NO heu de participar en el procés, o quedareu exclosos (si no esteu segurs de si heu confirmat o no plaça, podeu telefonar a la secretaria del centre i preguntar-ho).
Estàs cursant 4t d’ESO i vas a passar a 1r de Batxillerat:

SÍ que has de participar en el procés d’admissió (encara que el 4t d’ESO l’estigues realitzant a l’IES Vermellar)

Estàs cursant ESO o Batxillerat en un altre institut i vols seguir els teus estudis en l’IES Vermellar:

SÍ que has de participar en el procés d’admissió.

A partir de mañana 4 de junio y hasta el 10 de junio, se pordrá realizar el proceso de admisión para los estudios de ESO y Bachillerato a través de la web adminova.

Recordad que todos aquellos alumnos de los colegios de l’Olleria, Alfarrasí y Montaverner que ya habéis confirmado la plaza, no tenéis que participar en el proceso.

¿Quién tiene que realizar el proceso?

En los desplegables siguientes encontraréis toda la información sobre si tenéis que hacer la admisión o no, dependiendo de la situación en la que os encontréis.

Si queréis estudiar el curso que viene en el IES Vermellar y:

Estás cursando 6º de Primaria y vas a pasar a 1º de ESO:
  • Si no procedéis de los colegios de l’Olleria, Alfarrasí y Montaverner, SÍ que tenéis que hacer el proceso de admisión.
  • Si sois alumnos de los colegios de l’Olleria, Alfarrasí y Montaverner:
    • Si habéis confirmado plaza, NO tenéis que participar en el proceso de admisión.
    • Si no habéis confirmado plaza, SÍ que tenéis que participar en el proceso de admisión.

IMPORTANTE: Si ja habéis confirmado la plaza, NO tenéis que participar en el proceso, o quedaréis excluidos (si no estáis seguros de si habéis confirmado o no plaza, podéis llamar a la secretaría del centro y preguntarlo).
Estás cursando 4º de ESO y vas a pasar a 1º de Bachillerato:

SÍ que tienes que participar en el proceso de admisión (aunque el 4º de ESO lo estés realizando en el IES Vermellar)

Estás cursando ESO o Bachillerato en otro instituto y quieres seguir tus estudios en el IES Vermellar:

SÍ que tienes que participar en el proceso de admisión.