Intercanvi 2024 amb el Collège Saint Adrien La Salle de Lille

Aquest any també l’alumnat de 3r d’ESO i dos alumnes de 2n d’ESO han pogut participar en aquest intercanvi organitzat conjuntament amb l’IES les Foies de Benigànim. Els alumnes han viatjat del 22 al 28 de gener a França, i han rebut la corresponent visita de tornada del 9 al 16 de febrer.

Durant l’intercanvi els alumnes han visitat la ciutat de Lille (centre històric i casa del general De Gaulle), Ascq (museu de la II guerra mundial), i la ciutat de Bruges en Bèlgica (Imaginarium i museu del xocolate). També han compartit temps a classe amb els seus companys.

Durant l’estada dels alumnes francesos a Espanya, els alumnes han visitat el centre Històric de Valencia i la Ciutat de les ciències. També hem fet una eixida al castell de Xàtiva i visitat el seu centre històric. Per a finalitzar, hem gaudit d’una divertida partida de bowling.

Ha sigut una gran experiència tant per als alumnes com per a les famílies.

Visita a Lille

Visita a Bruges

Intercanvi per Espanya

Matinée Francophone a la Pobla Llarga

El passat 29 de gener els alumnes de francés del centre van participar a la Matinée Francophone organitzada per IES Pere d’Esplugues. Van passar un matí molt divertit amb la peça de teatre “Les trois Mousquetaires”, i amb les activitats organitzades pels instituts que participaven a la Matinée. Vam disfrutar d’unes crêpes molt bones i fins i tot els alumnes les van cuinar!

Comença l’Erasmus a Polònia!

L’alumnat de 1r de BAT de l’IES Vermellar enceta hui la seua aventura per Varsòvia. Ja han arribat sans i estalvis i esperem que gaudisquen d’aquesta inoblidable experiència.

Ens vegem a la tornada!