Taller de reciclatge per a 1r d’ESO

Dimecres passat dia 20, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar un taller de reciclatge. Aquest taller està inclòs en les activitats que promou la comissió de sostenibilitat, per a conscienciar a l’alumnat de la necessitat de reciclar. El taller es deia Si recicles preguntes i si no, també, i és un dels tallers promoguts per la Generalitat Valenciana dins de la campanya Recicla amb els Cinc Sentits.

El taller va consistir en una part teòrica on es mostrava on anaven cadascun dels residus que generem, i una altra pràctica, on l’alumnat era el que havia d’encertar al fet que paperera anaven determinats residus. En finalitzar, a l’alumnat se li va obsequiar amb una bossa i una llibreta i bolígraf, tot realitzat amb material reciclat. Una manera fàcil i divertida d’aprendre i crear hàbits de reciclatge.