Xarrada agents medioambientals

Com a final al projecte «Guardabosc», el passat dia 28 d’abril, dos agents mediambientals de Moixent, van vindre al nostre centre per a donar una xarrada a l’alumnat de 3r ESO. La xarrada va consistir en una explicació de les seues funcions, desconegudes per la majoria de l’alumnat, i que tan importants són per a la cura del nostre entorn local. A més de tractar el tema dels incendis, seguint els objectius del projecte «Guardabosc», ens van mostrar el seu treball en el territori i la seua vigilància activa, com són incidències o anomalies mediambientals o situacions d’emergència, entre altres.

L’alumnat es va mostrar en tot moment molt interessat en la xarrada, sobretot en la part en la que es va tractar de la nostra fauna local. Una xarrada molt interessant i motivadora i que ha servit per a conscienciar-nos de la importància de cuidar i respectar el medi ambient.