Taller “La dissecció d’una bossa de fem”

Dimarts passat, dia 7 de maig, es va celebrar el Dia del Reciclatge al nostre centre. La Comissió Sostenible Verdmellar, en col·laboració amb l’ajuntament de l’Olleria, va organitzar un taller per a l’alumnat de 1r d’ESO, 3r de PMAR, PR4 i l’alumnat de 4t d’ESO que té com a optativa l’assignatura de Biologia. Aquest taller està dins del projecte educatiu «Recicla amb els cinc sentits» que du a terme la Generalitat Valenciana. El taller triat va ser «La dissecció d’una bossa de fem», taller en el qual va participar activament tot l’alumnat. També varen comptar amb la visita al centre de la regidora de medi ambient, que va vindre a veure el desenvolupament d’aquesta activitat.

Viatge a Arles

La primera setmana d’abril, les alumnes de francès de primer de Batxillerat han pogut gaudir d’un fantàstic viatge a Arles, magnífica ciutat de la Provença francesa. També, hem aprofitat la ocasió per visitar la Sagrada Família en Barcelona, i fer una paradeta en la ciutat de Nîmes. Hem efectuat el viatge en tren per a poder aprofitar del paisatge, i viure una experiència diferent, i respectuosa amb el medi ambient. Les alumnes han pogut utilitzar els seus coneixements de francès en situacions quotidianes, i no s’han deixat rés per visitar ! Un viatge inoblidable!