Intercanvi de correspondència amb França

Aquest any hem organitzat un intercanvi de cartes amb el Collège Paul Langevin de Couëron, (França) a través de la plataforma europea e-twinning. Els alumnes de 2º i 3º de l’ESO han rebut 38 cartes escrites en espanyol, i durant el segon trimestre han contestat en francès. També han preparat un magnífic calendari que explica les principals efemèrides de la regió.

Matinée francophone

Reprenent la tradició, els alumnes de 2n, 3r, 4t de l’ESO i les alumnes de 1r de Batxillerat han participat el passat 8 de febrer a la “Matinée francophone” organitzada a la Pobla Llarga. Els alumnes han assistit a una representació teatral, una fantàstica adaptació de la obra “Le Fantôme de l’Opéra” (BMH Produccions). Desprès, han participat a tallers organitzat pels instituts que participaven a la “Matinée” y han degustats unes delicioses “crêpes au chocolat”. Les nostres alumnes de 1er de Batxillerat han organitzat un taller que ha tingut gran succés, i tots s’han divertit i han passat un matí diferent amb activitats al voltant de la llengua francesa.