Els alumnes de L’IES Vermellar i l’exposició “Llapis, paper i bombes”

El passat dia 23 d’abril va finalitzar l’exposició LLapis, paper i bombes que acollia l’institut des del 23 de març. Tots els alumnes de l’institut la van visitar com a part de les activitats que setmanalment es realitzen en l’hora de tutoria. Els organitzadors de l’exposició ens van proporcionar una guia didàctica per als alumnes amb indicacions del que havien de fer al llarg de la visita. En classe es van visionar vídeos amb la situació que van viure els xiquets i xiquetes de la Guerra Civil Espanyola i la situació que viuen actualment molts xiquets i xiquetes per les guerres que tenen lloc al seu país, per a fer, posteriorment, una reflexió sobre la guerra i les seues conseqüències. Finalment es va treballar l’empatia mitjançant la realització, per part dels alumnes, de dibuixos fets per ells que reflectiren els temors que ells tenen, igual que van fer els anomenats xiquets de la guerra. Hem realitzat una exposició en l’institut amb els dibuixos realitzats pels nostres alumnes. El coronavirus, el maltractament als animals, la violència de gènere, la igualtat i la contaminació, entre altres, se’ns mostren en aquestes creacions. Ací us en presentem una xicoteta mostra: