Informació important per a l’admissió-matriculació del curs 2020-2021

Donades les circumstàncies esdevingudes pel COVID-19 els informem que:

• Els alumnes que ja estan estudiant al centre i continuaran l’any que ve, a excepció dels que cursaran 1r de Batxillerat, 1r de FPB i 1r de CFGM, seran matriculats de manera automàtica en el curs que els pertoque. Entregaran la documentació que faça falta a setembre, una volta haja començat el curs.
  • Els alumnes que venen de 6é de primària i cursaran l’any que ve 1r ESO també seran matriculats d’ofici i portaran la documentació en les dates que més endavant indicarem.
  • Els alumnes que cursaran 1r de Batxillerat, 1r de FPB i 1r de CFGM, així com els que venen d’altres centres,  hauran de presentar la sol·licitud d’admissió del 17 al 25 de juny. La Conselleria d’Educació ha habilitat el web concret amb la informació sobre la matriculació electrònica del procediment d’admissió. Podeu accedir al web en l’adreça telematricula.es