Reciplasa 2022

El passat dimecres 27 d’abril, alumnat de 4t d’ESO juntament amb alguns professors i professores del Centre (Marta Molinos, Maria Casimiro i Juan Pallares), van visitar la planta de tractament de residus de RECIPLASA, en Onda.

Aquesta visita està emmarcada dintre del Pla de Reciclatge de l’IES la Vall d’Alba i va servir per a conscienciar al nostre alumnat de la importància de reduir la quantitat de residus que produïm diàriament, així com de la importància de reciclar tots aquells residus que poden tenir un nou ús.

La visita va consistir en una xarrada en la qual es va explicar a l’alumnat com treballa la planta i es van donar algunes dades dels residus que generem a nivell provincial i d’una visita guiada per algunes zones de la planta, en la qual l’alumnat va poder veure de primera mà la gran quantitat de residus que s’han de tractar diàriament.

En acabar aquesta visita, l’alumnat va acabar el matí fent un recorregut lliure pel Centre Històric i el Castell d’Onda, recorregut en el qual havien de fer una sèrie d’activitats.

Sens dubte va ser una jornada a la vegada instructiva i divertida per als participants!