COM SONA l’ESO 20/21 – “La Línia Invisible”

Aquest curs (20/21), COM SONA l’ESO (CSE) ha realitzat un gran projecte artístic adaptat a les actuals circumstàncies. Una proposta col·lectiva ideada amb la finalitat de continuar fent música, on el nostre alumnat de 2n, 3r, 4t d’ESO i l’assignatura de Llenguatge i Pràctica Musical de 1r de Batxillerat ha participat.

Es tracta de l’enregistrament del Disc anomenat “La Línia Invisible”. 9 cançons on es mostren els pensaments interconnectats de 9 persones, on un fil invisible uneix cada personatge amb el següent, sent aquesta comunicació en línia la que dóna sentit, cohesió i progressió dramàtica a tot el disc.

En aquest, ha participat alumnat de diferents centres, i artistes/grups tan destacats com Auxili, El Diluvi, Anna Millo, Smoking Souls, La Fúmiga i Desiguales.

Un gran treball per part de l’alumnat, on han donat vida i sentiment a les diferents històries que conformen el Disc, a més de ser part fonamental en el procés de producció musical del mateix.

Enhorabona a tots/es els/les participants!