Aproximació de la Ciència a la Comunitat Educativa

PIIE 2020-2021

Aquest és un Projecte d’Investigació i Innovació Educativa, anomenat “Aproximació de la Ciència  a la Comunitat Educativa“. Participa alumnat de 1r i 2n d’ESO, en horari de vesprada, de 15,00h a 16,00h, dimarts i dijous. Normalment, l’alumnat d’aquests nivells, amb dues hores lectives menys que la resta, ha de romandre al pati per esperar l’eixida del transport escolar. Nosaltres els proposem que, de manera voluntària,  acudeixen a fer experiments científics (els de 1r d’ESO, de Biologia i Geologia i els de 2n d’ESO, de Física i Química). Els experiment es poden realitzar amb materials quotidians i poden reproduir-los a casa amb l’ajuda dels seus familiars. També realitzen vídeos explicatius des de casa i els exposen als companys.
Els recursos que rebem pel projecte es destinen a adquirir el material necessari, dotar els laboratoris i a atorgar uns premis a l’esforç i l’excel·lència de l’alumnat.
El centre ha participat en aquest projecte els últims anys i ha demanat continuar el proper curs 2021-2022.
En la foto de 1r d’ESO estan: Paula Caballero, Kawthar Naciri, Erika Barreda, Teresa Selma, i la professora de Biologia Eugènia Delcampo.
En la foto de 2n d’ESO estan Estela Edo, Avril Navarro i Carlos Agut, i la professora de Física i Química Quiteria Escudero.
El la foto PIIE 20-21, estem tots.