IESports 20-21

Per tercer any consecutiu, l’alumnat d’Informàtica i TIC de Batxillerat i 4t d’ESO i del Cicle SMX, ha participat de forma voluntària a la lliga d’instituts organitzada per IESports a nivell nacional.

IESports és una activitat on, a través dels esports electrònics, reforcem el desenvolupament de dinàmiques i valors positius entre l’alumnat i el professorat, creant un vincle que afavoreix el procés d’aprenentatge de l’alumnat mitjançant els videojocs.

Aquesta edició hem batut el nostre propi rècord de participació amb 16 equips repartits entre els 4 videojocs que formen la competició: Brawl Stars, TeamFight Tactics, Clash Royale i League of Legends.

Els equips van començar a competir el mes de gener; alguns dels nostres equips es classificaren per a la segona fase de grups, d’altres es quedaren en la primera fase, però cal destacar que el nostre alumne de 2n SMX PABLO GARCIA VIVES ha aconseguit superar totes les eliminatòries i arribar a la GRAN FINAL nacional, on només hi arriben 8 jugadors, en la modalitat TeamFight Tactics.

Aquest any, per la situació de pandèmia, la final no serà presencial sinó que serà retransmesa en STREAMING els dies 26 i 27 de juny a través de Twitch. Més info ací.

Editat juliol 2021: finalitzada la IV Edició IESPORTS, Pablo Garcia ha aconseguit fer pòdium nacional, quedant en 3a posició. Enhorabona Pablo!