Xerrades contra els estereotips de gènere

El passat dimarts, l’alumnat de 3r d’ESO de l’IES va rebre la visita de dos grans esportistes de la nostra província: Humi Palau i Aixa Salvador.

Humi és motorista professional i pionera en les seues disciplines, 3 vegades campiona d’Espanya d’Enduro (2007, 2008, 2015) i 4 vegades campiona d’Espanya de Cross Country (2018, 2019, 2020, 2021), així com membre de l’equip espanyol en diverses competicions internacionals.

Aixa Salvador és futbolista i actual jugadora del Levante UD, internacional amb la Selecció espanyola amb un or al campionat d’Europa (Lituània, 2018) i un altre al del Món (Uruguai, 2018) en el seu palmarés, encara que també ha militat en la Primera Divisió femenina en equips com el Villarreal CF i el Real Betis.

L’objectiu era presentar a l’alumnat referents esportius femenins d’alt nivell i donar valor a la seua professionalitat, sacrifici i treball. Aquest ha sigut el nostre reconeixement.

Humi, Aixa, sou unes campiones de primera. Gràcies per acompanyar-nos!!!