Transport Escolar

Els usuaris del transport escolar poden pujar el primer dia de classe a qualsevol autobús de l’IES TORRELLANO que passe per la seua parada. El primer dia de classe s’entregarà a cada usuari una fulla amb les normes del transport escolar i el número d’autobús assignat per a l’ANADA a l’institut i per a la TORNADA a casa cada dia (aqueixa fulla és igual que la que poden veure en l’enllaç NORMES DEL TRANSPORT ESCOLAR. A partir d’aqueix moment han de respectar el número d’autobús assignat en cada trajecte de cada dia, perquè tots porten totes les places ocupades i si no pugen a l’autobús assignat provocarien que altres usuaris queden sense plaça. Si es produeix algun canvi o hi haguera algun error han de comentar-lo en Vicedirecció al més prompte possible.