GUIA D’INICI DEL CURS 2023-2024

El curs 2023-2024 s’inicia el dia 11 de setembre, per a tots els cursos i nivells: ESO, FPB i BATXILLERAT. A continuació s’informa detalladament de totes les qüestions importants a tindre en compte  per al nou curs:

CALENDARI ESCOLAR 2023-2024 DE L’IES TORRELLANO (vaja a l’enllaç)

TRANSPORT ESCOLAR:

Els usuaris del transport escolar poden pujar el primer dia de classe a qualsevol autobús de l’IES TORRELLANO que passe per la seua parada. El primer dia de classe s’entregarà a cada usuari una fulla amb les normes del transport escolar i el número d’autobús assignat per a l’ANADA a l’institut i per a la TORNADA a casa cada dia (aqueixa fulla és igual que la que poden veure en l’enllaç NORMES DEL TRANSPORT ESCOLAR. A partir d’aqueix moment han de respectar el número d’autobús assignat en cada trajecte de cada dia, perquè tots porten totes les places ocupades i si no pugen a l’autobús assignat provocarien que altres usuaris queden sense plaça. Si es produeix algun canvi o hi haguera algun error han de comentar-lo en Vicedirecció al més prompte possible.

HORARIS D’ENTRADA I EIXIDA, CANVIS DE CLASSE I ESBARJOS (vaja a l’enllaç)

PRIMER DIA DE CLASSE:

EL Dilluns 11 de setembre, a les 08.00: Entren tots els alumnes de tots els grups i nivells. Els alumnes/as es dirigiran al GIMNÀS, zona de GRADERIES, SALA D’USOS MÚLTIPLES o CORREDOR CENTRAL (depenent de les indicacions que hi haurà en els taulons dins del centre). Allí seran rebuts pels professors/as tutors i a continuació aniran directament a l’aula amb el tutor/a, qui els donarà més indicacions sobre l’organització del curs, el transport escolar a qui corresponga, etc.

IDENTITAT DIGITAL DE L’ALUMNAT:

La identitat digital permet a l’alumnat comunicar-se per correu electrònic amb el professorat i accedir a les aplicacions Office 365, Aules, WebFamilia, Portal Edu, Lliurex… És imprescindible perquè, que tots els alumnes/as tinguen activada i operativa la seua ANEU, que té el format “nombreyapellidos@alu.edu.gva.es”. Si encara no la tenen, poden iniciar l’activació de l’ANEU a partir d’aquest moment i per a això s’han de seguir els passos que s’expliquen en aquest enllaç.

ACTUALITZACIÓ DE FOTOGRAFIA: Per a poder emetre i entregar el carnet d’estudiant i per a actualitzar la fotografia incorporada en ITACA en l’expedient de cada estudiant, necessaris per a l’exercici de la funció educativa, es prendrà una foto durant els primers dies de setembre a l’alumnat de 1r ESO o alumnat de nou ingrés en el centre. També es renovaran les fotos de determinats nivells.

ÚS DE MÒBILS (carta a les famílies)