25N 2019 – Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer: Concurso de Instagram

25N 2019 Violencia de Género -Concurso de Instagram
Des de la Comissió d’Igualtat, amb motiu del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere: CONCURS d’Instagram amb el lema: ‘No és un conte, digues NO a la violència de gènere’ promogut per la Regidoria d´Igualtat de l’Ajuntament de Tavernes Blanques, dirigit a l’alumnat del nostre centre.

Als pares i a les mares: animeu a les vostres fills i filles!! Ens agradaria que la participació fóra la màxima possible per tal d’aconseguir que el nostre alumnat, de manera conjunta, s’implique a condemnar la violència de gènere, en qualsevol de les seues formes. És important concienciar l´alumnat de l´interés que tenen aquest tipus d´iniciatives, ja que la violència masclista és un greu problema social cada cop més freqüent entre adolescents.

Una abraçada,

Comissió d’Igualtat