Activitats extraescolars – Curs 2024/2025

• Recollida d’entrepans tirats al fem durant el pati

El passat 8 d’octubre, amb motiu de la setmana contra el desaprofitament alimentari organitzada per l’Ajuntament de València, alumnat de 3r d’ESO A, G i d’FP Bàsica i Cicle Mitjà d’Administració van arreplegar més de 3 Kg d’entrepans que s’havien tirat al fem durant l’esbarjo. El grup d’alumnat proposa:

• que qui no es vulga menjar un entrepà més gran li ho faça més xicotet als matins, o el guarde per al berenar. Quan tirem aliments a les escombraries estem tirant molt més que menjar: diners, aigua, recursos, contaminants…
    • que es recicle en el fem del pati. Un altre repte pendent per a l’IES Tavernes Blanques!
    bocadillos recogidos en el patio