El racó de la curiositat: Projecte Ciències – Última sessió

Durant les dues últimes setmanes de curs, hem finalitzat el projecte de Ciències gràcies a les nostres companyes del departament de Biologia, Física i Química i Matemàtiques, així com altres col·laboradors d’altres disciplines.

El projecte ha consistit a analitzar microorganismes que existeixen en el nostre dia a dia i concretament aquells que tenim a prop nostra com són els telèfons mòbils. A partir de les plaques Petri subvencionades pel Ministeri d’Educació, hem pogut fer diferents mostres i conéixer en grau més alt la importància de desinfectar aquells materials que més toquem dia a dia. El resultat entre realitzar la desinfecció i no fer-la s’ha pogut demostrar, analitzant una setmana després les mostres que es van cultivar.

L’alumnat ha eixit del laboratori molt sorprés de la pràctica i ha sigut conscient que hem de canviar els hàbits d’higiene.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies