25N 2019 – Dia Internacional de l´Eliminació de la Violència contra la Dona: Xarrada

25-N 2019, Dia Internacional per l´Eliminació de la Violència contra les Dones

Xarrada educativa, impartida al Centre Cultural d´Almàssera, per agents de la Guàrdia Civil

20191125 Xarrada GCivil

Una de les accions previstes per l´Ajuntament d´Almàssera i organitizada per la Comissió d´Igualtat del centre per a la prevenció de la violència de gènere entre joves, un greu problema social cada cop més freqüent entre adolescents.

Tot l´alumnat de Batxillerat i Grau Mitjà d´Administratiu assistirà a una xarrada educativa, impartida al Centre Cultural d´Almàssera, per agents de la Guàrdia Civil.

La Comandància de la Guardia Civil imparteix conferències durant el curs escolar, amb les quals vol conscienciar i advertir l´alumnat que un comportament de control, de possessió i uns zels mal entesos poden derivar en casos de violència de gènere.  Els i les adolescents han de ser conscients d´aquest perill i combatre´l, aprenent també com fer un bon ús de les noves tecnologies i les xarxes socials.

Podeu consultar la seua web: http://www.guardiacivil.es/es/servicios/violenciadegeneroyabusoamenores/