Activitats dimecres 27 març

Ens complau informar-vos que este dimecres 27 de març tindrem al centre la Jornada Cultural en la qual l’alumnat realitzarà diferents tallers organitzats pels nostres professors i professores. Eixe dia tot l’alumnat entrarà a les 8.55h i eixirà a les 13.05h. A més, l’alumnat de 1r curs del Cicle Formatiu Superior d’Integració Social ha preparat amb molt d’afecte una gimcana per als grups de 2ESO. A l’hora del pati gaudirem del primer esmorzar saludable destinat a tot l’alumnat que haja adquirit prèviament el corresponent tiquet i d’una mostra del grup de dansa. No serà necessari que l’alumnat porte material escolar eixe dia. Les professores del Departament d’Anglés ja han infomat al seu alumnat de 1ESO del material que han de portar per fer el taller de manualitats.