Proyecto Europeo 2019-20

Curso 2014/2015

PROJECTE ERASMUS+

L'IES Serra Perenxisa, junt amb el Consorci FEVEC (Federació Valenciana d'Empresaris de la Construcció) i finançat per la Unió Europea, convoca nou ajudes a la mobilitat Erasmus+, per a realitzar un mes de pràctiques en una empresa d'un país de la Unió Europea. Aquestes mobilitats es realitzaran durant el tercer trimestre del curs 2019-2020 i estan distribuïdes de la manera següent:

• 2 Bari (Púglia)
  • 2 Perugia (Úmbria)
  • 1 Anzolla (Bolonya)
  • 4 Londres (UK)

Pot participar l'alumnat que en el present curs es trobe cursant el segon curs d'un CFGM al nostre centre, així com l'alumnat que haja finalitzat el passat curs 2018/19 un CFGM al nostre centre i al present curs no es trobe cursant un CFGS.

Per a participar en el procés de selecció heu d'omplir el document adjunt (E+dadesCandidat.odt) amb les vostres dades, ordenar les ciutats d'acollida per preferència, i enviar-ho al coordinador de mobilitats E+ junt amb el vostre Curriculum Vitae (format Europass en anglès) i una carta de motivació també en anglès amb el model que s'adjunta (Motivation Letter.odt). En ella heu d'explicar les raons que vos motiven a demanar la beca. Aquests documents els podeu enviar fins el dia 20 d'Octubre de 2019.

També adjuntem document pdf amb les normes del procés de selecció i de realització de la mobilitat.

Baixa la documentació en format odt Erasmus+20192010.rar

Ferran Moreno i Comins