Els nostres alumnes de Formació Bàsica visiten el centre de dia

El dijous passat, l’alumnat de FP Bàsica de Comerç va visitar el centre de dia d’Onda.

Aquesta activitat va sorgir de manera espontània quan els nostres alumnes estudiaven a la classe de Merchandising la singularitat d’esdeveniments com El dia de Sant Valentí. Va ser el propi alumnat el que, per iniciativa pròpia, va idear i proposar aquesta visita al centre de dia. I quina millor mostra d’amor i afecte, que l’amor pels nostres majors.

La visita va estar carregada de sorpreses i emocions. Els nostres estudiants havien preparat uns detallets per als majors i en arribar al centre van descobrir que ells també els havien preparat uns regals. Però aquesta experiència va ser molt més que això: el respecte, dialogar, la capacitat d’escoltar, oblidar-nos per un moment del mòbil i aprendre de l’experiència dels que més han viscut. Tot plegat va ser una vivència molt enriquidora.

Majors i joves van quedar molt satisfets, tant és així que els nostres docents ja estan pensant en trobar una nova oportunitat per a compartir i aprendre amb la nostra gent gran.

Per a més informació sobre el centre de dia…