I Competición benéfica «Santa Pola saludable»

Desde el Departamento de Educación Física del IES Santa Pola vamos a iniciar con mucha ilusión un nuevo proyecto que pretende fomentar la práctica de actividad física fuera del horario lectivo y del cual queremos hacer partícipe a toda la comunidad educativa.

Para ello, vamos a realizar una competición solidaria (del 27 de marzo al 21 de abril) entre todas las clases del instituto y donde participará también el IES Antonio Sequeros de Almoradí.

El objetivo es comprobar qué alumn@s son los que más kilómetros recorren para poder establecer el distintivo de la “CLASE MÁS SALUDABLE DEL IES SANTA POLA”.

En esta línea, se podrán sumar kilómetros caminando o corriendo pudiendo elegir cada alumn@ la disciplina que prefiera. Para que cada actividad registrada sea válida, tendrá que completarse como mínimo 1 km y todo el recorrido deberá ser registrado con la app STRAVA. Esta aplicación es muy sencilla de usar y todo el alumnado podrá descargarla en cualquier dispositivo móvil. Para ello deberán registrarse con sus nuevas cuentas de correo y contraseña gva (consultar web familia), o con datos ficticios, como les explicamos la semana pasada en clase. Aquí tienen un tutorial para la instalación de la app.

De igual manera, cada participante deberá llevar un dorsal o distintivo, que en nuestro caso será la “PULSERA SALUDABLE”. Una pulsera benéfica que todo el alumnado voluntariamente podrá comprar en el instituto por 1 EURO, y cuyos beneficios se donarán a la Asociación Colibrí, para enfermos de Esclerosis Múltiple. Por ello, quien quiera realizar una mayor aportación será bienvenido y lo agradeceremos enormemente.

Creemos que el vínculo entre actividad física, salud y labor benéfica es una manera excelente de fomentar entre nuestros jóvenes una serie de valores a veces olvidados como la PERSEVERANCIA, el TRABAJO EN EQUIPO y la SOLIDARIDAD.

Les animamos, pues, estimadas familias a que participen con sus hij@s, a que salgan a la calle o a la sierra con ellos, y sumen kilómetros a esta propuesta.

De igual forma todo aquel familiar que desee colaborar podrá hacerlo de dos maneras. Por un lado, comprando la “PULSERA SALUDABLE” a través de su hij@ o en los puntos de venta indicados (se publicarán en la web del instituto). Por otro, donando cualquier detalle o premio (material escolar, deportivo, vales desayunos o almuerzos, lotes de verduras o frutas, etc) para obsequiar a las clases o alumn@s ganador@s. En definitiva, cualquier detalle que su establecimiento o empresa pueda ofrecer será bienvenido.

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA. IES SANTA POLA

I COMPETICIÓ BENÈFICA SANTA POLA SALUDABLE

Des del Departament d’Educació Física de l’IES Santa Pola iniciarem amb molta il·lusió un nou projecte que pretén fomentar la pràctica d’activitat física fora de l’horari lectiu i del qual volem fer participar a tota la comunitat educativa.

Per a això, realitzarem una competició solidària (del 27 de març al 21 d’abril) entre totes les classes de l’institut i on participarà també l’IES Antonio Sequeros d’Almoradí.

L’objectiu és comprovar què alumnes són els que més quilòmetres recorren per a poder establir el distintiu de la “CLASSE MÉS SALUDABLE DE L’IES SANTA POLA”.

En esta línia, es podran sumar quilòmetres caminant o corrent podent triar cada alumne la disciplina que preferisca. Perquè cada activitat registrada siga vàlida, haurà de completar-se com a mínim 1 km i tot el recorregut haurà de ser registrat amb l’app STRAVA. Esta aplicació és molt senzilla d’usar i tot l’alumnat podrà descarregar-la en qualsevol dispositiu mòbil. Per a això hauran de registrar-se amb els seus nous comptes de correu i contrasenya gva (consultar web família), o amb dades fictícies, com els vam explicar la setmana pasada a classe. Ací tenen un tutorial per a la instal·lació de la app

De la mateixa manera, cada participant haurà de portar un dorsal o distintiu, que en el nostre cas serà la “POLSERA SALUDABLE”. Una polsera benèfica que tot l’alumnat voluntariament podrà comprar en l’institut per 1 EURO, i els beneficis del qual es donaran a l’Associació Colibrí, per a malalts d’Esclerosi Múltiple. Per això, qui vulga realitzar una major aportació serà benvingut i ho agrairem enormement.

Creiem que el vincle entre activitat física, salut i labor benèfica és una manera excel·lent de fomentar entre els nostres joves una sèrie de valors de vegades oblidats com la PERSEVERANÇA, el TREBALL EN EQUIP i la SOLIDARITAT.

Els animem, doncs, estimades famílies, que participin amb els seus fills i filles, que surtin al carrer o a la serra amb ells, i sumin quilòmetres a aquesta proposta.

De la mateixa forma, tots aquells familiars que desitgen col·laborar podrà fer-ho de dos maneres. D’una banda, comprant la “POLSERA SALUDABLE” mitjançant els seus fills o en els punts de venda indicats (es publicaran en la web de l’institut). Per l’altra, donant qualsevol detall o premi (material escolar, esportiu, vals desdejunis o esmorzars, lots de verdures o fruites, etc) per a obsequiar a les classes o alumnes guanyadors/es. En definitiva, qualsevol detall que el seu establiment o empresa puga oferir serà benvingut.

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA. IES SANTA POLA