La Finestra del Sant Blai

“La finestra del Sant Blai” pretén ser un espai divulgatiu dirigit a tota la comunitat educativa. En este espai publicarem aquells textos proposats tant pel professorat, l’alumnat, les famílies o els antics alumnes i alumnes. Ens agradaria que fora un lloc de la nostra web en el qual es parlara de cultura, educació, ciència, història, art, tecnologia, humanitats, esport, etc. Un espai que es poguera utilitzar també per a acostar les experiències vitals o laborals d’antics alumnes i alumnes del nostre centre, experiències que poden motivar i interessar al nostre alumnat. Perquè “la finestra del Sant Blas” cresca és imprescindible la participació de tota la comunitat educativa, és per això que us animem a participar i al fet que tragueu el cap a esta finestra, una finestra a través de la qual observar el nostre món. Si vols que publiquem el teu text envia’l a:

mc.morcillobenet@edu.gva.es / jm.garciaruiz@edu.gva.es

• Sergi Ferreres, professor de Filosofia.
    Els filòsofs i altres animals. La filosofia sempre ha mantingut una estranya relació amb el món, cosa que inclou a totes les espècies que habiten en ella. En realitat, els animals sempre han servit d’espill per a mirar als humans a través de relats exemplaritzants (les abelles en Marx), de metàfores que han tractat d’il·lustrar