Alumnat

AULES

Aules és un lloc destinat a l’e-learning, amb vocació d’universalitat, senzillesa i accessibilitat des de qualsevol dispositiu.

El professorat pot utilitzar este entorn tant per a treballar amb l’alumnat com per a facilitar-li materials addicionals als llibres.

Manera d’entrar en AULES

L’alumnat s’autentiquen amb el NIA com a nom d’usuari.

La seua contrasenya inicial es compon de les tres primeres lletres del seu cognom en minúscules i sense accents, i la seua data de naixement, en format DDMMAA. Així, per exemple, un alumne anomenat Juan Pérez García, nascut el 25 d’abril de 2001 tindrà com a contrasenya per250401.

En cas que l’alumne oblide la contrasenya, caben dos accions possibles:

• Que l’alumne intente recuperar la contrasenya mitjançant l’enllaç «Ha extraviat la contrasenya?» de Moodle. Atés que la recuperació de la contrasenya es realitza mitjançant correu electrònic, és necessari que l’alumne tinga configurat prèviament el seu correu en Aules.
  • Que algun dels professors que li impartisca classe li restaure la contrasenya, quedant posada l’original-

SISTEMA DE FOTOCÒPIES

En l’institut hi ha disponible un sistema de fotocòpies que funciona amb una targeta personal de cada alumne/a

El sistema funciona de la manera següent:

• El preu de les fotocòpies amb targeta és 0,05€ per còpia.
  • El preu de les fotocòpies sense targeta és 0,10 € per còpia.
  • A cada alumne/al fet que sol·licita este sistema, se li entrega una targeta amb les seues dades, foto i el seu saldo inicial carregat.
  • Pot fer fotocòpies amb esta targeta mentres tinga saldo.
  • Si s’acaba el saldo de la targeta, l’alumne/a podrà carregar més diners en secretaria.
  • L’import mínim a carregar serà 5€.
  • La targeta servix d’un curs per al següent. L’import no gastat en un curs, es pot utilitzar en els següents.
  • Si l’alumne/a farà fotocòpies sense la targeta física, donant el seu nom des de consergeria se li restarà l’import al seu nom, sempre que tinga saldo.

El sistema de fotocòpies i els preus estan presentats i aprovats pel Consell Escolar.
L’avantatge d’este sistema és evitar que l’alumnat porte diàriament monedes per a fotocòpies, minimitzant la circulació de diners en metàl·lic.

Si no disposes d’esta targeta, emplena l’imprés corresponent i entrega’l en secretaria juntament amb 5 euros. En pocs dies tindràs la teua targeta. Trobaràs l’imprés disponible en SECRETARIA–> IMPRESOS.