Visita als col·les adscrits.

Pla de transició primària-secundària.

Dimecres passat 10 d’abril, els alumnes i alumnes de 2n d’ESO del nostre IES van acudir al CEIP Sant Blas i CEIP Sant Ferran per a realitzar una activitat molt interessant amb l’alumnat de 3r i 4t d’estos centres, dins del Pla de Transició Primària-Secundària. L’alumnat de 2n d’ESO va adquirir el rol de professor i professora col·laborant i explicant als xiquets i xiquetes dels col·les, les activitats que havien sigut elaborades per part de diferents departaments. Els departaments que van col·laborar en esta activitat van ser: departament de matemàtiques, de biologia i geologia, de llengua castellana i de llengua valenciana i anglés. Les activitats van ser eminentment manipulatives com construir figures geomètriques amb escuradents, fer entrevistes en valencià, endevinar paraules treballant el vocabulari en anglés, construir contes a través dels seus fragments o classificar imatges de diferents animals segons les seues característiques. Experiència molt positiva, una activitat molt integradora i satisfactòria per al nostre alumnat a més de ser una cosa diferent amb el que trencar la seua rutina diària. Ha sigut una iniciativa pensada i organitzada pel nostre company de matemàtiques Jose Aurelio Pina. Repetirem el curs que ve!!