Qui? Alumnat que ja estava matriculat en el Botet en el curs que acaba i no canvia d’etapa educativa.
IMPORTANT: Este alumnat no ha de participar en el procés d’admissió d’ADMINOVA perquè ja té plaça reservada en el Botet.
PROCÉS DE MATRICULACIÓ
El procés de matrícula d’este alumnat serà PRESENCIAL.
- Arreplegar el sobre de matrícula en la data indicada en el quadre. Pot arreplegar el sobre l’alumnat implicat, el seu pare/mare/tutor o una altra persona autoritzada (descàrrega imprés autorització).
- Entregar el sobre de matrícula en les dates indicades en el quadre. Pot entregar el sobre l’alumnat major d’edat, el seu pare/mare/tutor o una altra persona autoritzada (descàrrega imprés autorització). Llegir les instruccions incloses en el sobre amb deteniment, emplenar les fitxes corresponents i aportar la documentació necessària, segons cada cas.
| ETAPA EDUCATIVA | RECOLLIDA SOBRE MATRÍCULA | PRESENTACIÓ SOBRE MATRÍCULA |
|---|---|---|
| ESO | 27 de juny en Consergeria | Entregar en Consergeria del 30 de juny a l’1 de juliol |
| BATXILLERAT | 27 de juny en Consergeria | Entregar en Consergeria del 30 de juny a l’1 de juliol |
| FPB, SMX, ASIX, DAW | 2 de juliol en Consergeria | Entregar en Consergeria del 3 al 4 de juliol |
