Cita prèvia

CITA PRÈVIA ADMINISTRACIÓ

Per a poder ser atés en la secretària del centre és imprescindible haver sol·licitat abans cita prèvia, a través del següent formulari. Emplene les dades i tinga en compte les instruccions indicades.

  • El període d'atenció és de 30 minuts. S'ha d'incloure un nom, un telèfon i un mail vàlid de manera obligatòria. Una vegada seleccionat un horari rebrà un correu electrònic amb la confirmació i amb un enllaç per a, arribat el cas, poder anul·lar la cita.
  • Si la cita és per a tramitar títols i/o certificats(punts 2 i 3) és recomanable consultar la nostra pàgina de TRAMITACIÓ DE TÍTOLS.
  • Qüestions a tindre en compte, segons el tipus de cita:
    1. Recollir títol: És necessari portar DNI o autorització amb còpia del DNI del interessat-da.
    2. Sol·licitud o duplicat de títol: Necessari DNI més el pagament de la taxa corresponent.
    3. Sol·licitud certificació acadèmica: Necessari DNI més el pagament de la taxa corresponent. En aquest cas sol·licitar la cita amb una previsió d'almenys 3 dies hàbils perquè la certificació estiga disponible en el moment de la cita.
    4. Altres: Explicar breument en l'últim camp el motiu de la cita.
  • Per a qualsevol altra consulta o aclariment pots contactar amb secretaria a través del telèfon 961206040 o del correu electrònic 46005132.secretaria@edu.gva.es

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies