Xerrada cantant Esther

Al nostre institut es realitza un projecte de voluntariat lingüístic pel valencià, en el qual, l’alumnat, que voluntàriament hi participa, disposa d’un espai on pot aprendre, ensenyar, millorar i practicar valencià. En este projecte l’alumnat realitza diverses activitats com ara parlar, escoltar música, jugar, entre d’altres, sempre amb l’objectiu d’entretindre’s i interactuar en valencià per tal de millorar el coneixement de la llengua.

Per a que no sempre siga la mateixa rutina, en ocasions es duen a terme actes diferents, com ara el que es va programar per al dimecres 10 d’abril en què va vindre, per a participar en el projecte, la cantant Esther. Esta artista ens va oferir una xerrada en la qual l’alumnat hi va participar molt animadament i van fer tot un seguit de preguntes que Esther va contestar encantada.

En definitiva, l’alumnat del voluntariat va tindre l’ocasió de conéixer en persona una artista reconeguda amb qui van poder parlar d’una manera molt propera i distesa. Agraïm a Esther la seua visita i a l’alumnat la seua participació.