Un any més l’alumnat de l’IES Rei en Jaume ha participar i col•laborat de manera molt activa en el Memorial Nacho Barberá. A més a més, les alumnes Laia Zafón i Irene Alcalde van rebre els seus respectius guardons com a guanyadores de la tarjeta de Nadal i del cartell del Certamen de dibuix Nacho Barberá que organitza el Departament d’Arts Plàstiques del nostre centre.
Enhorabona a tots els guanyadors i guanyadores del torneig; a la Fundació Nacho Barberá per aquesta iniciativa que ajuda a la investigació contra la mort sobtada; per descomptat, enhorabona a les nostres alumnes i Nacho, sempre als nostres cors.