Adéu i fins prompte

Adéu o…

Tot arriba al seu final i els nostres companys belgues han acabat ja la seua immersió escolar entre nosaltres per gaudir del weekend a València i retornar a casa el diumenge de matíHa estat una experiència xulíssima per a tots els centres i organismes implicats. Tots estem contents i satisfets per com ha anat la cooperació.
Pel que fa al nostre IES, aquest matí hem fet acte de cloenda amb l’entrega de certificacions i detalls després d’haver fet tres sessions a les nostres aules per tractar de contrastar el sistema escolar belga. Després de finalitzar el mural de trencadís al taller d’art i aprendre expressions típiques valencianes, ens hem reunit de nou a l’IES MURTA per jugar a pilota valenciana i finalment acomiadar-se de tot el grup. De segur que tornarem a veure’ns, açí o allà. Estem mes que convidats a tornar-los la visita i serà un plaer poder-ho ofertar al nostre alumnat. Fins prompte!