4t ESO també es gradua

Tot arriba abans o després —abans o després d’acabar el curs, abans o després del viatge de final de curs, abans o després d’aconseguir la maduresa—, i així és com va arribar també la graduació de 4t.

Una cerimònia organitzada des de la coordinació de l’ESO i les respectives tutories i que va sorprendre a tots els assistents primer per l’escenari, que destacava per la seua senzillesa i elegància, aconseguida en part gràcies als colors dorat i negre del logo de l’IES Rei en Jaume; en segon lloc, gràcies a la desimboltura de l’alumnat encarregat de presentar l’esdeveniment.

Des de la web del centre volem agrair a tot l’alumnat, professorat i AMPA la seua participació i col·laboració tant dalt com baix de l’escenari i a les famílies i amics la seua assistència, el casal fester lluïa més amb vosaltres!