IDEA al Jaume

IDEA, agència de formació, viatge a la empleabilitat i coordinació de projectes europeus ha estat hui informant al nostre alumnat de les oportunitats de formació complementària que ofereix l’Ajuntament d’Alzira mitjançant IDEA.

L’ alumnat de segon de Batxillerat ha tingut el plaer de rebre a José Manuel González,  coordinador de projectes europeus,  i a una respresentant del voluntariat europeu a Alzira. Diana Hij, de nacionalitat rumana i que compta amb un any d’experiència de voluntariat i un trimestre de pràctiques laborals en les oficines de la seu de IDEA a Alzira.

Ha sigut una xarrada molt enriquidora, on l’alumnat s’ha interessat molt per la informació proporcionada per José Manuel sobre les ofertes i projectes locals e internacionals que IDEA pot oferir al nostre alumnat de segon de Batxillerat amb vistes a la seua planificació d’estudis i a diferents experiències que poden ser molt útils per a la seva formació integral i per aconseguir una millor opció al mercat laboral.

Volem agrair la implicació de IDEA a la formació del nostre alumnat i a la seua directora, Carmen Herrero per l’organització d’aquest event així com per l’oferta al centre per a convertir-se en centre d’acollida de voluntariat europeu per a aquest curs acadèmic 2020-2021.